תמונה של מרציפן

חוק אוויר נקי

שתפו את הפוסט

נושא איכות הסביבה הוא נושא שכבר כולם יודעים שהוא חשוב, ומלבד עובדה זו רבים מתושבי ישראל פעילים בתחום שמירה על איכות הסביבה ועובדים ללא הפסק על מנת לשמור על הסביבה ולאפשר איכות חיים טובה יותר. קיימים המון גורמים המסכנים ומזהמים את האוויר ובדיוק לשם כך הוחלט על חוק אוויר נקי.

מה אומר חוק אוויר נקי?

זיהום אוויר זה לא תופעה חולפת אלא מדובר על מאבקים של ממש לקידום וייעול שמירה על איכות הסביבה, אנו יכולים לראות בהרבה בתי חרושת , מפעלים, מאגרי פסולת וכדומה פעילות ענפה של מוצרים המזהמים את איכות הסביבה. זה משהו שאינו תקין ויכול לגרום נזק רב הן בטווח הקרוב והן בעתיד הרחוק יותר. לשם כך הופעל חוק אוויר נקי המאפשר בקרה וצמצום נזקים עתידיים ועכשוויים בתחום זיהום אוויר. מה כולל החוק?

אישורים לפליטת אוויר מזוהים – זה לא סוד שמרבית המפעלים בארץ הם אלו שמזהמים את איכות הסביבה ולכן, על מנת שנושא זה יגיע לסדר היום המרכזי, על המפעלים ובתי החרושת השונים לקבל היתרי פליטה , בעזרת מכשירים טכנולוגיים אותם מפעלים ובתי תעשייה שונים יכולים לצמצם את הפגיעה בשכבת האוזון ולשמור על סביבה נקייה.

התקנת מערכות ניטור – תחנת ניטור מאפשרת למדוד את הריכוזים של הגורמים המזהמים בסביבה , מדובר על סוג של פיקוח לפליטת מזהמים. מפעלים ובתי חרושת שונים יצטרכו להקים תחנות ניטור על מנת לעקוב אחר פעילויות שונות המזהמות את איכות הסביבה.

חוק אוויר נקי מאפשר בריאות טובה יותר לכלל האזרחים, אבל לא רק אלא גם מאפשר איכות חיים טובה יותר ונעימה אצל עובדים רבים במפעלים, בתי חרושת ועסקים גדולים. כאשר קיים דגש על איכות הסביבה כך בית העסק מעיד על כך שיש לו אחראיות ורגישות לנושא איכות הסביבה ובכך מצטייר בפני הרשויות והגורמים המעורבים בתחום כבעל עסק מבין ומתחשב.

איכות הסביבה בהחלט נושא פעיל וחשוב מאד בישראל, וכאשר כולם ירתמו לסייע ולעזור ולשמור על איכות הסביבה אז ההרגשה תהיה הרבה יותר נעימה לחיות במקום נקי יותר.

הירשמו לניוזלטר שלנו הישארו מעודכנים

פוסטים נוספים

רוצים לפרסם מאמר אצלנו?

שלחו לנו את המאמר המעודכן ונעלה אותו לאתר.